Tisdag!!

Idag försov jag inte mig ;) wiiiie !!
började med samhällskunksap gick igenom eu häftet.
Sandra vår lärare sa att jag och Anna kunde det bra . och
att vi hade koll på det. Ärligt har jag nästan ingen aning om något.

Nu har vi svenska men fick tid för vårt projektarbete. gött!!
sitter och fixar med recept och så :d hiih!!

utvecklingssamtal idag sen slutar jag. :d
blir en tidig dag idag,. sköönt!

idag, ska jag städa bilen hade jag tänkt mig,
baka lite till pappi.. träna och sola.. :D
myspysig dag, och framför allt så får jag träffa MIN EMMA!!! <3
äntligen så länge sen sist.

helgen blir det utgång bägge dagarna ! .. länge sen jag var ute..
nej, nu ska jag åter gå till plugget . PUSS PUSS


Kommentarer
Postat av: Sanna

Haaj honey! Ja, vi ses alldeles för sällan :( Klart jag inte har glömt det, mitt hem är ditt hem, haha ;) Tackar inte nej till en sovkompis hehe :D <3<3

2009-09-23 @ 22:38:51
URL: http://sannnae.blogg.se/
Postat av: Anonym

eller hur! :D hahah, du o jag! :D

2009-09-28 @ 15:34:47
URL: http://lilm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0