malmö idag



Vill ni veta en sak! Johan kom hem till mig igår !!!!:D:D::D
han kom och överraska mig när jag satt och fika med emma och funny på mezzo :P
jätte kul att träffa funny igen :d, länge sen ju .
och emma är det alltid lika roligt att träffa <3<3<3
blev så glad när johan dök upp :) taaack johan !

så det blev inte så mycket mys hos pappa :s.. men hann
spela lite spel med elliot och lily .. träffa dom lite till idag kanske, sen
ska jag passa dom på måndag ! kul att vara där en syund igår i alla fall!

efter mezzo åkte jag hem till johan. gjorde zudoko medan han plugga.:S haha .
sen idol och efter det kändisdjuglen. det är verkligen ett riktigt uselt pogramm:O ahaha .
jag och johan somnade gott sen ! :D

upp tidigt idag eftersom han skulle till lumpen :S..ahha
åkte hem och sov en stund. och nu har jag duschat.. ska
snar hämta anna sen ska vi till malmö:D:D !! shopping sen uf mässa :D
det ska bli så skoj !! :D:D ..
ikväll blir det träning  badminton ;) hoppas att det går bra ! :D

ha en super bra  dag !! / sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0