Liseberg

Nu har man varit i göteborg och liseberg. och det var såå kul!!
åkte en massa och hade roligt :D nu längtar man bara tills man
ska dit igen.!
hotellet var också toppen !! :D ja, jag har haft en kanon helg !

igår när jag kom hem åkte jag till johan.. vi kolla på
ensam mamma söker. och sen kom emma och nille och sa hej! :D:D
det var en mysig söndag ! :D

vakna tidigt i morse:/ ville inte gå upp:s ..
åkte hem och gav bilen till mamma sen hämta anna mig :D:D
nu sitter vi i skolan och fjantar oss :d ahahah !
alltid lika roligt, bara att idoterna skulle försvinna ;) ahhaha ..
sitter och jobbar om eu skit . men det går inte bra , så vi gör lite annat istället ;) ..

nej, nu ska jag kalla på läraren för att få hjälp. PUSS / SABINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0