idol



bild sen personalfest i julas, när vi åt julbord ..
såå mysigt och så roligt!!!



bild sen michelles 18 årsfest!! :d
<3<3 hade så roligt denna kväll



jag och nille, vi skålar för emma :)

*******************

jaha, skulle slutat halv 5 idag. blev det så? nej icke det .
vi skulle ha ungföretagande ju. vi har haft det nu i en månad men
har aldrig haft lektionen:/ .. ahha :D inte bra :S:S .. känns som
vi måste ha det för vi ska hinna..

åkte till väla och lämn in min klocka på lagning sen hem.
vila ett tag sen gick jag ut och cyckla ett tag ;) duktig va ?? ..
sen åt jag lite och plugga lite..
har även ringt johan <3 .. kul att prata lite med honom.
nu är det idoool :) yeeees. det är vekligen så bra

ska till emma sen hoppas jag.,<3<3<3



Kommentarer
Postat av: micha

ooh den bilden från min förfest / middag har jag inte sett. jätte fin pådig :D

2009-09-28 @ 17:10:06
URL: http://mieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0