great helg !!



Gud, jag är verkligen seg!! ..
skulle ju bli bättre på att upptatera detta.
veckan har gått snabbt:P
hmm.. onsdags tatuera jag mig, fortsättning men den är dock inte klar:P
torsdags, sov jag hos emmsi <3

skolan, har gått snabbt och bra!! vi har fått napp om vårt
projektarbete, såå kul :D:D wiiie !!


i fredags, åkte jag till emmas salong efter skolan  ,
slinga håret och klippte , TACK!! <3
sen hem och duscha sen till emma och gjorde vid mig.
sen kom nille och johan och hämta oss
och vi åkte och åt på restaurang, big buhda, muuuums!!
vi blev tilloch med bjudna på det..
sen hem och kolla beck i emmas dubbel säng. mys

lördags, åkte vi till halmstad. öppet hus där dom är i lumpen.
kul att se, men FYFAN vad srrickt det är.. sjukt.
det trodde jag aldrig,
sen vid 4 kom vi hem så vila vi en stund sen bio.
såg sommaren med Göran, och vad ska man säga!
SKIIIT BRA !! :) jätte rolig var den !:D
vi satt och skratta hela tiden; )

idag, söndag ..
vakna jag och låg i sängen ett tag :)
sen kolla jag på matteo när han spela match :)
dom förlora , vilket var synd :S ..
nu blir det uppackning och så :P ..
pusss



Kommentarer
Postat av: Anonym

Får man se en bild på tatoon sen då?

Spelade Matteo mot Bårslöv?

För de slog HIF idag..

2009-09-06 @ 22:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0