grattis matteo 10 år ! -- stundentmössan beställd!!

haft en super helg verkligen !!
fest i fredagsm bilder kommer :D . och när vi tjejer festar blir det aldrig ,
alsdrig lugnt och inte i fredags heller;)
roligt hade vi som alltid, tack 9m :D:D:D:D !!!! och mina änglar <3
mötte min baby i stan :d hihi

i lördags mös jag hela dagen , åkte tillmezo en stund sen 
jaa, tog det lungt med dom bästa !! :D:D <3


söndags idol och mezo :) hiihi!! mysigt :D:D:D:D

BESTÄLLDE STUDENTMÖSSAN IDAG!!!!
fyfan vad fin den blev :d och ja, nu börjar det närma sig så smått .. :D:D


GRATTIS TILL LILLEBROR SOM BLIR 10 ÅR IDAG!! :d:d:d 

nu ska jag byta om sen blir det restaurang med familjen, :D <33 PUSS 



 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åhh så jobbigt att gå upp så tidigt snäckan, haha! Du är välkommen precis när du känner för det :D hihi. <3<3

2009-09-29 @ 16:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0