freeeedag!!!



Ja, i onsdags åkte jag inte till malmö.
utan jag och emma åkte till halmstad och
överraska niklas och johan:d det var såå mysigt och kul!
vi stannade över natten och tog in på hotell med boysen :D:D
dom åkte vid 6 eller så och jag och emma låg kvar till 9 sen åkte vi hem !

i torsdags jobbade jag och anna hemma,
glömde till och med bort att vi skulle ju beställa studentmössor..:S:S
så det får bli en annan dag nu . TYPISK!!! :( var hos pappa och baka och så ..
sen kom amanda , sanna och tina dit. provsmaka och vi satt och prata en stund..
vid 7 åkte vi hem och fixa oss lite sen till stan och satte oss på viva och fortsatte
att prata. så länge sen jag träffa dom <3<3 det var verkligen kul och mys.

Idag är der fredag!! :D såå sköööönt!
blir provbakning hela dagen i skolan idag,hoppas på något gott;)
sen hem och duscha efter en dag i  bagerit, vill man inget heldre.
sen en runda till emmsi , i hope !! :D:D:D
sen kommer Johan hem !!!! :D:D så vi ska bara mysa hela dagen .

lördag, då är det upp med tuppen som gäller. ska till göteborg
och liseberg. ska övernatta och så . :D me and the family åker.
ska bli perfekt !! :D:D
PUSS SÅ LÄNGE !

Kommentarer
Postat av: mathilda malmberg.

vem är johan? :D:D

2009-09-11 @ 17:17:16
URL: http://lilm.blogg.se/
Postat av: micha

babbbbe, vem är det som är johan av dem? :)

miss u <3

2009-09-28 @ 17:08:03
URL: http://mieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0