fredag !!! :)




LARS WINNERBÄCK !! :)
längtar verkligen tills han kommer igen !!!


idag, provbakning hela långa dagen.
från kl 11 till halv 4. vi hann en del. och
det blev goda resultat ;) sen kom emma gumman
till mig. träffa ju aldrig henne igår :( buu ..
som jag sakna henne.. sen åkte vi till ekeby,
skulle hämta lite saker hos henne, hann även träffa lite andra;)
sen hömta jag johan :):) !!
sen hem och duscha och så ,.. sen kom sandra, linus,
niklas , emma och johan till mig:d  kolla idol sen stack vi till mc,:D:D:D
lite glass är aldrig fel .

nu blir det mys sen sov !! upp tidigr imorogn :(  .
men liseberg lär bli såååå kul :DD:D: ..

puss / sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0