Tisdag

Uppe tidigt iidag med, började jobba klockan 6
sluta där vid 10 och direkt till skolan. var där halv 11
och satt på datorn och gjorde instuderingsfrågor och delprov
för körkortet.:) gick bra, bosse gick igenom lite med mig och anna
efter lektionen, det behövdes :d nu förstår vi bättre med b-behörighet och be-behörighet :P

sen eneglska och svenska,usch... började med min recension på engelska,
SVÅRT, måste jag säga..

slutade och stack till stan bytade min asolglas ögon , bra att jag slapp
köpa nya i alla fall!! Hitta en såååå fin klänning på vila, VILL HA DEN !!!
men ekonomin dalar :( TUSAN !!!
sen upp på körskolan gjorde ännu ett delprov och sen körlektion. gick bra tycker jag :)
övning övning !! :D

åkte hem till pappa och katti :) har precis ätit kykling och pasa, MUMS!
nu blir det plugg .. börjar bli trött nu:P
praktik och så imorgon
puss / sabina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0