the week




Dansuppvisningen var skit bra verkligen !!
så duktiga alla var , och karro skit bra :D:D
var där med sanna, frida, elin, robin och stoffe..

igår var det praktik sen  fika jag en snabbis med tina och amanda
sen hade jag kölektion, sen hem till pappa.. har nog aldrig varit så trött
som jag var igår.. hahah:D fyfan säger jag bara. somna i soffan mellan 6 och 7 och
sov stenhårt .
sen åt vi lite maad, sen kolla jag grey´s anatomy !!!

och idag praktik sen hem och åt lite lunch..
nu kollar jag gammla oc avsnitt, ligger och bölar .. haha :D men såå bra
blir att slappa heela dagen:D


idag åkte sandra till grekland .. och emma och nille hade 1 år igår:D
skiit var tiden går. grattis till dem två <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0