söndag!

jaha, då var det söndag igen.. tiden går sååå snabbt!
hinner ju förtusan inte med..

i fredags
var det fest för michelle och det blev sååå bra!
riktigt trevligt , mysigt och så:) tack gumman
för man fick komma och fira din 18 årsdag.
alla var så glada och bjöd på sig själva
alla stod på borden och dansa och sjöng osv.. underbart verkligen :D:D:D
kommer bilder sen !!!

lördagen
åkte jag och familjen till tyskland vid halv 10 tiden,
vi var på boardershop eller hur det stavas och handla alkohol
för stora lass, riktigt stora lass, :D
var där inne från 2 till halv 5 eller något sånt..
sen åkte vi till en skit mysig liten stad.. burg eller något sånt,
skit mysigt ialla fall :D:D .. gick på stan lite och åt lite och bara mös i solen
UNDERBART !!
sen åkte vi hem kom hem vid halv 11 såg det sista av schlagerfestivalen
och NORGE VANN!! wiiie grattis vår granne :D ahahah !!
sen kolla jag ett nytt one tree hill avsnitt, avsnitt 25 .. sååå braaa :D
men usch .. vill se nästa nuuuu , sluta ju så spännande och nu är
jag orolig,ahha att man kan leva sig in så mycket i en serie

söndag
vakna och nu tvättar jag lite, är ju bra att spilla på mig ;) ahah
snart kommer min älsklings emma och solar med mig :D niiice
sen blir det tv och PLUGG heeela dagen..
stort prov imorgon och har inbte ens börjat, är man bra eller ?? :D ahha


på tv idag :
11.30 -robinson   får nog hoppa det
12,55- alias
19.00 gossip girl
21.00 söndagsparty med filip och fredrik

men sen är det ju bra pogramm på 5:an hela dagen :D looove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0