saknar mitt mörka hår





Guud, vad underbart väder det är idag !! :D:D .. men tyvärr är mina
solglasögon sönder:S buu! köpa nya imorogn :) jadåå!! 

var uppe med tuppen idag igen :P .. börja jobba kl 6, jobba till 10
sen blev jag skjutsad till skolan, tack !! :d
skolan, sista provet, gick  bra ithink!! ,.. fick reda på att jag blev godkänd
på mitt engelska nationella.D:D JIIIPPPII

jaha, nu har jag bara , en arbete om gluten eller laktos eller diabetes, får se vad jag ska välja,
sen sammanfattning om antiken, arbete om medeltiden och en recenssion på engelska..
sen är plugget klart :d niiice

även varit hos doktorn idag, gick bra! :) inget fel där ikke..
haha .. imorogn blir det stan sen köra och sen ska jag hem till pappi !
katti ska hjälpa mig med läxor:) hih :D GÖTT !! att ha henne man kan få hjälp av

VILL HA MITT MÖRKA HÅR IGEN!! behöver bara pengar ! :D:D hhahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0