Lördag

tiden bara flyger iväg. känns som man inte hinner något.:S
i torsdags hälsa jag på farfar som oppererat bort ett tumör.
allt har gått bra , så det är skönt!

i fredags, jobba jag från 7- 3 gött med pengar när jag får dem:D:D
hihih .. sen hem och sov i nån timme, sen kom emma hjärtat
till mig. kolla talang och fixade oss. sen åkte vi hem till philip jönsson..
vi drack och så där:) riktigt niiice , sjukt kul och mysigt. inte träffat honom
på år och dar, verkligen på tiden :) TACK TACK !!!

idag, städat och så på dagen , och letat efter min tröja.
den är helt bort ?????? hur fan kan en tröja försvinna av
sig själv ?.. JAG FÅR DAMP ASSÅ! . haft tröjan en gång och tycker
verkligen om den:S:S .. ikäll blir det robinson ! :) haha .
puss puss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0