aqua gör comeback

praktiken gick bra, en dag kvar denna veckan
efter praktiken kom jag hem åt lite lunch.. sen somna jag gott i två timmar:)
de andra här hemma stack på fotboll men jag ska faktiskt plugga .
braaaa sabina:D:D:D

ikväll är det ugly betty och despret housewifes, niiice
haha. läste att aqua ska göra comeback, undra hur det blir? :P

*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨* *¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*¨*

du ska veta att jag saknar dig, finns känslor som aldrig tar slut..
du ska veta att jag inte glömt, det finns bilder som aldrig suddas ut

en del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig !!

              Lite fler bilder från min och mandis fest ... som bara belv sååå lyckad :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0