snart slut

Jag är så seg när det gäller datorn nu mera.
orkar inte mer, aldrig inne :P sabina är inte nörd längre;) haha

idag var det gröningen som göllde med pogrammet, mysigt
lekte lekar och åt lite matsäck:D  var där i typ 2 timmar;)
ikväll kanske det blir fest , men måste flrst plugga..
får se vad jag hinner. grymt sugen på ferre !!:D:D:D::D

annars så var helgen såååå bra :D:D: !!! bakken i fredags var
ju bara så lyckat ! gick hem vid 4 :P haha :D:D !!
sen lördagen blev det att umgås lite med familjen, spelade
minigolf och så :d niice , men jag kom sist . ahah :D

sen kom emma, niklas, sandra, marcus, my och ludde
och hämta mig i niklas pappas jobbbs minibuss:d såå
jävla skoj hade vi :d !
underbar helg verkligen <3<3<3 älskar er !!! :D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0