happy dag

jobbade från 6 till 10 på gunnars sen sen till skolan
fast var där bara i en kvart , men hann göra en del
körfrågor:)   jag lunchade med tina och frida på ebbas, mysigt
satt där i solen och åt bakad potatis !
sen till körskolan och gjorde fler frågor sen körlektion,
har även bokat uppkörning, uppskrivning, halkan och riskettan
gött!!

sen hem och sola i typ 2 timmar, love it
sedan blev det tv:en och sen begav jag mig med min
underbara cykel som jag fick när jag fyllde..
cyklade hem till pappa och katti !!
nu blir det mys här ikväll:D

puss / s


Kommentarer
Postat av: mathilda

nu får du ju uppdatera lite bättre sabina. ;)

2009-06-05 @ 14:31:03
URL: http://lilm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0