Tisdag :)

Idag började vi med projectarbetet, tro det
eller ej , men jag och anna vet vad vi ska göra
och redan kommit en liten liten bit på vägen . inte fy skam :)

efter skolan stack jag och anna till väla, köpte en tröja..
blivit mycket shoppande på sista tiden ;) gött med nya kläder juuu :D:D
en besiktiga vi annas bil , hih!! gick ju bra :D:d
sen till emmas salong , masserade henne lite ..
sen maxi och familia sen till tatuering studion.. :D:D:D

Och nu har v gjort det emma och annika !!!  vi tatuera oss, wiiie
men min är inte klar så ska dit om 2 veckor och fylla i färg och så :D
ni får se den då :D:D looovar !! :Dd

jag är såå glad nu förtiden , jag älskar livet !! :D:D
även blivit blond med rosa slingor :P hihih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0