söndag= ångest



bild från amandas och min fest :) vilket jag vill ha iiiigen !!! :D:D

idag blir det softa för hela slanten, man mår som man förtjänar idag.

I torsdags åkte jag till min syster i småland vilket var skit mys!
vi var på ullared och bara tog det lugnt och så :) jag körde hem i går-
när jag kom hem , snabbt in i duschen och gjorde vid mig
sen stack jag till christoffer på feeest :D
det var så länge sen jag fest ! vi hade mysigft och roligt,  ni är så goa alla <3<3
stack vidare in till staden , bakom.. dansa och hade roligt och tråkigt ;) ahha
träffa min gammla lärare;. ahhaha !!!! :D:D

sen taxi hem och somna snabbt :P
var en underbar kväll!! :D:D:D mina vänner är bäääääst !!! :D:D

IDAG blir det snart stan och äta något riktigt fett, bakis mat nummer 1
sen hem till sanna och kolla film, så mysigt! :D sen är det jobb
imorogn igen :D .. snart är sommarlovet slut .. :S måste tiden springa iväg ?






* saknar diiig!! *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0