helgen ,,. såå bra !!!

fredags var jag först på emmas salong och mös med henne!
sen till pappa och åt mat och mös med elliot och lily :D:D
sen till sanna!!
jag och sanna stack hem till karro ett tag och prata lite med henne och tina !!
roligt !! sen skulle dom bada och jag och sanna kan ju inte det :(
så ja, vi stack till mezo och mös och prata :D det var mysigt och roligt!!
tack sanna :D:D
ÄVEN SANDRAS FÖDELSEDAG !! GRATTIS GRATTIS BABE <3<3

lördags var det jobb hela dagen men sluta en halvtimme tidigare skönt.
kom hem 6 och 7 var jag i ordning för feest !!
pappa körde mig till sandy där vi fiarde att hon fyllde 19 i fredags :)
det var mycket mycket trevligt, bara dom bästa var där !:D:D: <3<3
sen vidare till satan .. lika roligt där. det var en riktigt bra kväll
fast jag inte kände för det .. :)blev lugnt för min del .. men dock inte
för alla ;) ahha ..
TACK TACK TACK FÖR DENNA UNDERBARA KVÄLL :d

söndagen jobabde jag ige, idag till kvart över 6 , sen hem till
farmor och farfar där man fick go mat :) stanna där till 9 ungefär
sen stack jag och handla lite :) sen hem till sanna där stoffe också befann sig :D
vi spelade kort och så ! :D halv 11 åkte jag hem :) myspys :D:D











FLER BILDER KOMMER!! :d:d MEN NU SKA JAG TLL VÄLA !! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0