HEEEJ ALLA!!!:D

Vet ni hur underbart livet är ! :)
äntligen upptaterar jag lite.förlåt för jag är så dålig på det .
men så mycket man gör om dagarna nu förtiden :)

jag sluta jobba i måndags annars har jag jobbat hela sommarlovet.
det har varit så roligt :) Älskar att jobba:P hihih.. men det är klart att det är
segt ibland också. men pengar sitter alltid bra!! :d

i veckan har jag varit på ullared:P handla mycket fint, loove it .
igåt kom sanna och resten av gönget hem från greece , de har haft det så bra !
skönt att de är hemma hela i alla fall. Kan man vara lugn i gen ;) ahah
kul att träffa dem igår :) <3 men hanna inte länge för jag skulle
hjälpa pappa lite sen ..:S synd !!

inatt sov jag hos emma, men det blev på hennes salong istället ,
hon väckér mig halv 1 och säger att hon glömt att släcka ljuset.
så vi tar våra bilar och kör dit blev mc på vägen också;) ahah
Mysigt var det i alla fall, men lite hårt , sov på en madrass som var 1 cm tjock,
lite ont i kroppen idag ska jag säga..
sen hem för mamma skulle ha bilen.

ska göra vid mig nu sen ikväll blir det ut på äventyr !!
blir ingen fest , sköönt :D:D

jobb imorogn sen blir det feeest hos sanna !!! :D:D:D 
 
vad gör alla i helgen ?? :D:D!!! <3 nå mig på mobilen <3
PUSS

Kommentarer
Postat av: chefen

Jobba?

Skulle inte du vara ledig denna veckan?

2009-08-21 @ 20:25:21
Postat av: sabina

till chefen !! :)

joo klart , men lite extra jobb skadar inte..

bara en dag ju :) ahhaha . hoppas det är bra med er !!

2009-08-26 @ 22:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0