skön helg



 

Lite biler sen i fredags, bilder sen i lördags kommer !!:D:D

fredags hade jag och emma lite roligt i ängelholm;) ahahha ...
behöver inte nämna så mycket mer :P
sen Lördag , var det en gooo fest hos sanna, alltid lika trevligt !!
men slutet var völ inte toppen :S.. men kom hem 7 på morgonen på söndag,
lagom elloooor ? ;)
söndagen ängnade jag och emma åt på väla en påarp :) myspys!
sov hos emma gummsi :D

skolan har börjat bra måste jag säga!!
allt går kanon :D


IDAG , har jag varit med emma och så hela dagen
sen nu var jag ute och gick med nene:)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Man måste komma över en gräns i livet där
man inser hur underbart det är.
mitt liv har alltid pendlat upp och ner men nu
på sistonde har det bara gått uppför:)
det är så sööönt!! :)
man ska lyssna till sin inre röst och TRO på sig själv.
Man mår bättre då , looovar :D

VÄNNER ÄR OCKSÅ SÅÅÅ BRA !! :D OCH JAG ÄLSKAR MINA !!

Kommentarer
Postat av: Lärarinnan

Bonka bäver är slang för knulla......



2009-08-27 @ 14:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0